HALLMARK EVENTS
ul. Kasprowicza 31 lok 3, 01-817 Warszawa
tel.: 48 22 225 28 50 tel./fax.: 48 22 465 80 26
e-mail: HE (at) hallmarkevents.pl
Zapraszamy: Pn-Pt: 9.00-16:30
pl en
Ta strona wykorzystuje ciasteczka zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o wykorzystaniu i możliwości zmiany ustawień znajdziesz w polityce cookies
Akceptuję!
29 listopada 2018 - Warszawa
Centrum Konferencyjne Golden Floor, Aleje Jerozolimskie 123 A
Rozliczanie i weryfikacja rekompensaty z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym

Mamy już za sobą wiele doświadczeń z rozliczania i weryfikacji rekompensat, także ze stosowania zamówień "in house" po zmianie Prawa zamówień publicznych. Jednak od nowa pojawiają się pytania szczegółowe odnośnie rozliczeń i weryfikacji kwot rekompensat, a część podmiotów planuje zawieranie nowych umów powierzenia lub modyfikację dotychczasowych w różnych zakresach. Dlatego właśnie zapraszamy na seminarium, wyjaśniające wybrane kwestie przy rozliczaniu i weryfikacji rekompensat oraz przedstawiające na przykładach różne podejścia do stosowania zamówień "in house" i modyfikacji umów powierzenia.

Główne zagadnienia:
  • Aktualne podejście do oceny występowania pomocy publicznej
  • Wybór operatora i akt powierzenia świadczenia usług:- co z dotychczasowymi umowami powierzenia oraz możliwości modyfikacji?
  • Bezprzetargowe powierzenie w świetle dotychczasowej praktyki - rozliczenia finansowe
  • Modele i mechanizm rekompensat na przykładach z sektora odpadów komunalnych, kultury, gospodarki komunalnej, transportu
  • Rozdzielna rachunkowość i klucze podziałowe kosztów
  • Zagadnienie rozsądnego zysku i sposobów jego mierzenia

Seminarium prowadzą: praktycy zajmujący się od wielu lat tematem pomocy publicznej, pracując m.in. w UOKiK i Ministerstwie Infrastruktury, Ministerstwie Rozwoju; doświadczeni ekonomiści specjalizujący się w tematach pomocy publicznej oraz Prawie zamówień publicznych oraz wyliczający i weryfikujący kwoty rekompensaty dla wielu podmiotów z sektora JST.