HALLMARK EVENTS
ul. Kasprowicza 31 lok 3, 01-817 Warszawa
tel.: 48 22 225 28 50 tel./fax.: 48 22 465 80 26
e-mail: HE (at) hallmarkevents.pl
Zapraszamy: Pn-Pt: 9.00-16:30
pl en
Ta strona wykorzystuje ciasteczka zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o wykorzystaniu i możliwości zmiany ustawień znajdziesz w polityce cookies
Akceptuję!
Wydarzenia Hallmark Events skupiają najważniejszych przedstawicieli kadry managerskiej przedsiębiorstw, administracji rządowej i samorządowej stwarzając szerokie możliwości prezentacji firm oferujących produkty i usługi na rynkach B2B.

Szczegóły ustalamy indywidualnie na etapie organizacji każdego projektu.

Dlaczego warto promować się podczas naszych wydarzeń?

Uczestnicy naszych wydarzeń to osoby zajmujące kluczowe stanowiska w administracji samorządowej, rządowej oraz osoby decyzyjne z polskich i zagranicznych firm. Realizując nasze projekty wykorzystujemy różne formy przekazu Państwa komunikatów, przez kontakt bezpośredni, Internet, materiały multimedialne i drukowane. Kontakt z interesującymi Państwa partnerami trwa w czasie promocji wydarzenia, w trakcie jego trwania, jak też po jej zakończeniu i zawiera m.in.: wizualizację marki, przeprowadzenie efektywnej prezentacji produktów/usług, a także nawiązanie i budowę bezpośrednich relacji z klientami.

Dotychczas współpracowaliśmy przy naszych konferencjach i seminariach m.in. z: