Wydarzenia Hallmark Events skupiają najważniejszych przedstawicieli kadry managerskiej przedsiębiorstw, administracji rządowej i samorządowej stwarzając szerokie możliwości prezentacji firm oferujących produkty i usługi na rynkach B2B.
Szczegóły ustalamy indywidualnie na etapie organizacji każdego projektu.
Dlaczego warto promować się podczas naszych wydarzeń?
Uczestnicy naszych wydarzeń to osoby zajmujące kluczowe stanowiska w administracji samorządowej, rządowej oraz osoby decyzyjne z polskich i zagranicznych firm. Realizując nasze projekty wykorzystujemy różne formy przekazu Państwa komunikatów, przez kontakt bezpośredni, Internet, materiały multimedialne i drukowane. Kontakt z interesującymi Państwa partnerami trwa w czasie promocji wydarzenia, w trakcie jego trwania, jak też po jej zakończeniu i zawiera m.in.: wizualizację marki, przeprowadzenie efektywnej prezentacji produktów/usług, a także nawiązanie i budowę bezpośrednich relacji z klientami.
Dotychczas współpracowaliśmy przy naszych konferencjach i seminariach m.in. z: